Sunday, February 15, 2009

Kepada Hanisah (orang lain boleh proceed baca p/s sahaja.)

Atiqah sayang Hanisah kerana Hanisah terlalu baik hati dan istimewa. Harap maaf kerana Atiqah sedikit lacking dari segi mengconnect dengan manusia2 secara emotional-wise dan tersilap menjerit apabila Hanisah hulur tangan untuk peluk walaupun tahu Hanisah bukan nak peluk betul-betul pun. Kebelakangan ini merasa perlu untuk melindungi diri daripada terlalu rapat dengan sesiapa kerana Atiqah takut kepada manusia. Kecuali Musang kerana Musang bukan manusia dan Musang duduk di Jepun dan hanya berkomunikasi dengan Atiqah sekali sebulan dan kadang-kadang sekali dua bulan.

Harap maaf juga kerana menjawab panggilan telefon pada ketika Hanisah masih belum habis berkata-kata. Harap maaf juga kerana tiba2 merasa bahawa tidak memberi nasihat yang betul, balik-balik mengajar Hanisah supaya menjadi lebih kejam dan menyuruh Hanisah menjadi seorang yang beku hatinya seperti Atiqah.

Atiqah bukan seorang yang pandai menjaga diri, tapi Atiqah pandai mengelak dari mempunyai apa-apa perasaan. Ini hanya boleh didapati jika anda mempunyai zaman kanak-kanak yang traumatizing jadi tiada tips untuk bagaimana untuk menjadi cyborg seperti Atiqah.



Sekian.

p/s: Adakah anda mahu lihat lagi gambar2 annoying Atiqah yang sengih terlalu lebar? Nanti Atiqah upload lagi kalau rajin. Haha. Mesti semua orang (by semua orang i mean satu atau dua orang) akan tinggal comment jawab taknak.

5 comments:

han86 said...

babe, u have no idea about what i experienced during my kanak-kanak-hood, but seriously tho, i wish i can be a bit kejam sometimes. u tried ur best (i hope ;p), thanks ;)

p/s: jaga kau, tgh mlm nnt aku datang utk peluk betul2, mana kau nk lari???? hahahahahhaha *gelak jahat*

Tengku Atique said...

kanak-kanak-hood is a sick name for a life stage. you win at life.

THE DOOR IS LOCKED, HAH! i iz clever personz.

Tengku Atique said...

p.s. jangan jadi kejam macam Atiqah please. we can only afford to have one ice queen in the house. you can be the...the...sleeping beauty who suffers from hyperthyroidism. and can survive two days without eating anything. you haz superpowerz. thin pretty person, so unfair.

admin2 said...

hmm...kalau si atiqah itu kejam..maka adilah ini apa???

nway...k mas bgtau yg u described me perfectly by saying,"oh! adilah tu..mmg xde bestpren"

oleh itu, saya merasakan bhw saya ini lebih pandai menjaga perasaan dari tidak mendekati orang, tak gitu???

Tengku Atique said...

MANADERRRRR....FIIITTTNAAAHHH.... UWWWAAAAA~~~~

she must've rephrased what i said/got it the wrong way :((

all i said was you don't quite like/know how to get too close to people, uhuk uhuk.

amponnn tuanku