Sunday, March 15, 2009

pulang ke kampung padang tokku oh oh

Assalamualaikum sayang sayangs.

maka dengan ini Atiqah (lebih dikenali sebagai Tiqtiq dikalangan kaum keluarganya yang diragui kewarasannya) ingin mengumumkan kepulangannya ke Malaysia di bulan Jun ini. tiket baru sahaja dibeli di Expedia. perjalanan akan mengambil masa yang sumpah panjang kerana naik Emirates, bukan MAS. kalau beli tiket MAS pasir pun tak mampu nak makan. routenya ialah Cork-Birmingham-Dubai-KL dan pulang pula KL-Dubai-London Heathrow-Cork.

akan menuntut janji dari mama yang mahu menempah lauk pauk dari Haji Halim kerana anakanda tersayang complain tak aci lauk sedap masa Awah tunang anakanda Tiqtiq tak dapat makan. juga akan menuntut janji dari mama untuk membawa ke wakaf che yeh kerana semua orang non-Kelantanese pernah pergi tetapi saya tidak pernah pergi.

dengan izin Allah yang Maha Kuasa, bolehlah saya berkunjung ke Bangkok dan Cambodia dan menambah koleksi cop cop di passport saya yang agak lame kerana saya hanya melawat negeri2 di UK yang termasuk dalam kelompok EU maka tak payah cop passport ciss.

dan yang paling penting, dapat meroyan bersama-sama kakak-kakak dan adik-adik tercinta. yeay yeay yeay. teneneng. buleh pau kakwe, teng teng teng. yeay yeay. :D :D :D

sekian.

7 comments:

Anonymous said...

Dear Atiq, (tulih kot omputis)

We will wait for you here. Don't worry, if he ever ask me, i'll just say "heh? gapo?? heh?? hooo...okok"

Yours Truly,

Akuorangbiasa

Tengku Atique said...

rih, thanks...but thats actually quite mean :( i feel bad for him sometimes. if only he's not such a wannabe, i bet he'd have friends that doesn't make fun of the way he is :/

Anonymous said...

he'll never ask me i bet u

Iron Butterfly said...

everybody is saying Azim looks like T.I. the rapper. berat2 laa.. sek2 kazen jatey dok oyak ko ku yea "huyoo.. ku yea dapat abang ipar T.I.".. sek2 kazen tino dok drooling on him. parok.

me and kakwe are unfazed. we've always liked azim and he looks the same since we first saw him *shrug

Awah said...

bikbik... jgn pau kakwe.. kakwe sudah bankrap kena pau ngan kulat n kunab

Clueless in Love said...

thank you Awah. I'm pau-ed out already =.=

Tengku Atique said...

ini adalah satu ketidakadilan